Eilen alkoi mulla pääsiäisloma! (3 Tänään, kun mulla oli tylsää, niin päätin tehdä tämmösen blogin. Jep! Toivottavasti tykkäätte ja pistätte kommentteja :D Mä voin nyt vähän kertoa itsestäni!

Mun nimimerkki on limekisu (eli kutsukaa mua sillä nimellä). Mä oon 11.v ja täytän heinäkuussa 12.v. Mul on ruskeat pitkät hiukset ja pidän niitä yleensä auki (en koskaan pompulalla). Mä asun Etelä-Suomessa päin, mut tarkempaa tietoo en kerro. Mä tykkään littlest pet shopeista ja mul on niitä 96. LempiTV-ohjelmani on Winx club. Mul on paljon kaikenlaista Winx-sälää ja nukkeja 7 (oon tämmönen Winx-fani ;). Mun Winx-nuket ovat Bloom ja Stella believix-keijuasussa, Flora Denim-nukke, Flora Rockstar-nukke ja Stella, Flora ja Musa Love and Pet-nuket. Toinen lempiTV-ohjelmani on Simpsonit. Mä katon aina TV:stä joka ikisen jakson. Mul on myös 2 Monster high-nukkea, Frankie Stein pyjama-asussa ja Toralei Stripe. Mul on sit viel 3 kissaa, joiden nimet on Milla, Choko (oma keksimäni nimi) ja Tiitu. Kaikki tyttöjä! Mä tykkään tosi paljon sipseistä ja suklaasta (varsinkin suklaamunista!). Parhaat vuodenajat mielestäni ovat kesä ja talvi.

Lisää tietoo must voitte pyytää kommenteissa!

Kirjottelen lisää taas joskus, ehkä huomenna tai sillon, kun mulle tapahtuu jotain tosi kivaa, mut yritän kirjotella aika usein!

<3: limekisu