Tänään alko virallisest kesäloma kouluis! :D Tänään me oltiin melkein koko päivän kaupois. Käytiin kans syömäs kiinalaises ravintolas. Tosi hyvää ruokaa oli! <3 Opin kans vähän syömään puikoil, kun katsoin yhelt mallia :)

Ostin tänään 3 petsii lelukaupast. Yks oli yllätyspussissa, enkä oo avannut sitä vielkään, koska kun me oltiin tultu kotiin, niin mun yks kaveri tuli meil ja silleen. Toinen niist petseist on kissa ja toinen koira. Nääte ne sit ns. esittelyvideos, jonka kuvaan tänään ja laitan varmaan tänään Youtubeen. Muistakaa, et mun Youtube-käyttäjän nimi on limekisu11!

Kiva päivä oli tänään! :) Ensviikon perjanataina mä menen mun isosiskolle ja oon sen luona yhen viikon, kosk mun vanhemmat menee jonnekin päin Viroo ja mä en pääse mukaan, niin mä meen sit sen takii sen luo, jottei mul olis ihan hirveen tylsää. Mä olisin kotona ihan yksin mun kissojen kaa. On mul kyl viel kans 2 isoveljee, mut toinen, joka asuu mel on koko kesän töissä ja toisella on aika kiireistä kesän aikana, viel kun sil ja sen vaimol on nimittäin vauva, niin se vast tuottaa kiirettä ehk pikkasen. Eli oon täti! 3I

Sit heinäkuus mä meen sen mun isosiskon kaa lintsille (linnanmäelle) ja sit mul on synttärit 24. heinäkuuta. Täytän 12! :D

Kun katoin todistustani, niin kyl mä pääsen 6-luokalle. En oo jäänyt luokalle! xD

Mutta...
Kyl mä sit postailen välil kesän aikana, mut en ehkä ihan hirveen usein, mut jonkin verran.

Moikkaa!