Tänään meille tulee vierasta! Mun 2 serkkua, jotka on mua nuorempia (viel leikki-iässä). Arg!!! Ne vaan tahtoo leikkii ja mä en TODELLAKAAN. No datailen vaan koneella ja luen ehkä mangaa. Mut silti niitten serkkujen on pakko leikittävä joillain leluillani, eikä mul ole mitään. Enkä todellakaan anna niille pet shoppeja enkä Winx- ja Monster high-nukkeja. Tyytykööt istuskelee tai jtn >D. Hih! Joo mä oon vähän väsynyt tai jtn. niin mä vähän sekoilen kirjoittaessani.

No, mut kirjoittelinkin sit tänäänkin! No, oon nyt vähän aktiivisella tuulella postaukseen, mut myöhemmin mä sit kuitenkin poistan tän blogin kun en oo tyytyväinen =/. Mut yritän säilyttää ees tän blogin. Mun olisi ehk kannattanut laittaa tää blogi bloggerille, koska siel käy yleensä tyyppejä kuin vuodatuksella (minne tein tän blogin).

Mä kerron teille nyt mun lempibiisit, eli ne on:

Britney Spears - I Wanna Go
Britney Spears - Till The World Ends
Cascada - Evacuate The Dancefloor

Voitte kommentoida, mitä mieltä olette näist biiseist ja muutenkin kommata jtn. mut ei kuitenkaan mitään roskapostia ;)

;): limekisu