Tänään oltiin siis Hangossa ja muistin ottaa kameran mukaan :)

Mutta...
En muistanut ottaa kuvia :(

Sori! Niin saattaa käydä joskus. Huomenna me ei sit mennä linnanmäelle :< (Tupla surullinen). Mut tiedän ainakin sen et me mennään ainakin heinäkuus, et yrittäkää kestää oottaa. Meen sinne sillon mun isosiskon kaa.

Hangossa oli ihan kivaa :) Käytiin siel vähän kaikkial, mut yks asia oli kyl kivaa...

...

mä ostin sielt Monster High:n ihka ekan lehtinumeron. Se on just nyt kaupois ja ostin sellasen sielt. :D Petsiä en ostanut, kosk me ei menty mihinkään kauppaan mis olis ollut niit. Me käytiin vaan S-marketis ja ei siel ollut. Ihan kiva lehti! Siel oli kans Monster High-kortteja semmoses paketis. Kuus ain yhes paketis. Mut en mä sit ostanut semmost täl kertaa.

Muuta kerrottavaa täs ei sit oo, mut mä toivoisin, et te keksisitte jonkun aiheen uudelle petsi-sarjalleni, joka tulis Youtubeen, kosk mä niin haluisin tehä uuden sarjan, mut ku en ite keksi uutta. Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis...!

limekisu