Joo, otsikko on vähän outo, mut totta! Kerron sen vähän myöhemmin.

Joo, eli sori, kn en oo kirjottanut mitään pitkään aikaan. Ei meinaa muistaa ja on muitakin kiireitä. Heinäkuussahan on siis mun synttärit. Jee! Saan sillon syndelahjaks mun isoveljen vanhan läppärin. Toimii hyvin! :D Ja sit kaikkee muuta. Aioin kertoa teille täällä blogissani syndelahjani, sitten kun synttärini on ohi.

Mutta nyt otsikon asiaan. Eli, kun luin tämän kuukauden Winx-lehden extroja niin, siellä oli juttua Jennifer Lopez:ista ja...

hän on syntynyt 24.7. Mä oon syntynyt samana päivänä! :O Mutta kiva juttu! :D Eihän nyt usein mikään tavis synny julkkiksen syndepäivänä.

Joo, eli ei sen kummempaa, mut...

viel yks juttu. Mä aion tehdä Monster High-fanisivut. Niitten teossa kestää, sillä olen pyytänyt yhtä tyyppiä tekemään mulle Monster High-sivupohjaa ja eihän siinä nyt mene 1 minuutti! Kun saan sen sivupohjan, alan tehdä sivuja. Tänne tulee sitten linkki niistä sivuista!

Moidoo!