Moi! Tänään mä lisäsin tänne vieraskirjan, eli sinnekin voi myös laittaa viestii, jos ei halua laittaa kommenttiboksiin. :) Ylihuomenna mä menen sinne mun isosiskon luo viikoksi ja muistakaa, että kyl varmaan postaan jotain sillonkin ku mä oon siellä. (Mä en keksi mitään kirjotettavaa!)

Mä oon keksinyt jo monta vuotta sitten uuden lelun. En kerro nimeä, mutta kerron, jos lelu laitetaan myyntiin, niin kerron sillon vasta sen nimen. Mutta tänään mä keksin laulun sille lelulle. Tiiättehän, kun on esim. se Monster high-laulu, niin tääkin on sit semmonen biisi mitä varmasti käytettäisiin niissä lelumainoksissa. :D

Tästä postauksesta taitaa tulla aika lyhyt (sori!) koska en keksi mitään kirjotettavaa ja ilmotettavaa, joten...

Moikka!

(Joo mul on täs postaukses tyhmä nimi, mut en keksinyt parempaa)