No, eli nyt mä kerron uutisia iteltäni :D Eli...

Huomenna tulee mun yks kaveri meille yökylään ja mä taidan ottaa vähän jotain hauskoi video ja kuvii sen kaa, eli varautukaa.

Ens viikol jonakin päivänä (en viel tiiä, minä päivänä) meenmun isosikon kaa lintsille. Aion ottaa kuvii (enimmäkseen kuvii) ja vähän videoit sielt. :D

Ja mullahan oli siis synttärit 24. päivä tätä kuuta (joo sen te jo oote kuulleet mult xD).

Ja nyt mä kerron mun lahjatoiveita:

Läppäri (Saan mun isoveljen vanha :D)
Kissakaksoset (Purrsephone ja Meowlody) ja Spectra Vondergeist-Monster High nuket
Alvin ja pikkuoravat 3-DVD (joo vähän noloo, mut se on mun mielest paras niist Alvin ja pikkuoravat-elokuvist)
Saapasjalkakissa-DVD

Ja enempää mä en sit toivo (koska noi on jo aika kalliit lahjatoiveet jo tähän mennes)

Ai niin joo! Ens viikol, oliks se nyt sunnuntai, niin meen mun äidin ja isosiskon kaa kattoo Ice Age 4-elokuvaa elokuvateatteriin.

Enempää mä en sit osaa sanoo, et mitä mulle tapahtuu täs kesän aikana, et...

moido! ♥

(Osaan tehdä nykyään tommosen sydämmen :D)